το νηπιαγωγείο μας

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

φρούτο φθινοπωρινό


Φρούτο φθινοπωρινό
κόκκινο και στρογγυλό
τα δοντάκια καθαρίζει 
και υγεία μας χαρίζει
Τι είναι;

Βάζω τις εικόνες στη σειρά.....


Αυτή η σειρά είναι η σωστή....



Αυτή πάλι όχι (πάλι η κυρία ανακατεύει τις καρτέλες!).
Στην αρχή το μήλο είναι ολόκληρο, μετά κάποιος το δάγκωσε μια φορά, μετά δύο και στο τέλος το έχει φάει όλο σχεδόν, έχει αφήσει λίγο επάνω και λίγο κάτω, φαίνονται και τα κουκούτσια!

Βοηθήσαμε και το αρκουδάκι να μαζέψει πολλά μήλα













Και αφού γευτήκαμε ζουμερά, μυρωδάτα, τραγανά και πολύ υγιεινά μήλα, κάναμε και τυπώματα...


Ακούσαμε το τραγούδι "μίλα μου για μήλα"

Στίχοι: Τριβιζάς Ευγένιος
Μουσική: Παπασταύρου Σταύρος
Ερμηνευτές: ΣακκάςΣπύρος


Μίλα μου για μήλα
μη μου μιλάς για κοτσάνια ούτε για φύλλα
δε θέλω ούτε μπιμπερό ούτε πιπίλα
θέλω μόνο να μου μιλάς για μήλα! 

Μίλα μου για μήλα
μη μου μιλάς για πρασινάδα ή για μαυρίλα
δε θέλω άλογο, ούτε καμήλα
θέλω μόνο να μου μιλάς για μήλα! 

Μίλα μου για μήλα
μη μου μιλάς για τον Κομφούκιο ή τον Αττίλα
δε θέλω ούτε βόλους ούτε βίλα
θέλω μόνο να μου μιλάς για μήλα!

Μίλα μου για μήλα μόνο
μια μέρα, ένα μήνα, κι ένα χρόνο...

Προτεινόμενος δίσκος: Μίλα μου για Μήλα - 1985

αλλά και το είδαμε


η κυρία διάβαζε τις λέξεις και εμείς τις εικόνες και επειδή είχε και τα δυο το λένε εικονόλεξο.
Το τραγούδι στο τέλος είχε και το 1, αυτό είναι ένα σύμβολο που δείχνει έναν αριθμό...




Μάθαμε πως γράφεται, πρώτα ομαδικά





και μετά ο καθένας μόνος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου