το νηπιαγωγείο μας

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

πατρίδα μου

ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
Πατρίδα μου, σπιτάκι μου,
μικρό περιβολάκι μου,
στα στήθια μέσα σας κρατώ
είστε για μένα φυλακτό.
Θάλασσά μου και ποτάμια, 
δέντρα, δάση και βουνά,
όπου κι αν κοιτάει η ματιά μου
πάντα πάνω σας γυρνά.
Πατρίδα μου, σπιτάκι μου
μικρούλι κρεβατάκι μου,
σας αγαπώ, σας αγαπώ,
αυτό μονάχα έχω να πω.
ΦΙΛΙΣΑ ΧΑΤΖΗΧΑΝΝΑ

Η Ελλάδα είναι η πατρίδα μου.....



Την σχηματίζω γράμμα-γράμμα.....


και αυτή είναι η σημαία της, η γαλανόλευκη.....


μετρήσαμε, ταξινομήσαμε 






και προσπαθήσαμε να την συνθέσουμε



                           

Αν δούμε την Ελλάδα από ψηλά μοιάζει κάπως έτσι.......



Αν προσπαθήσουμε να την  "ζωγραφίσουμε" θα έχουμε έναν....
 χάρτης της Ελλάδας



Το γαλάζιο είναι η θάλασσα, το καφέ τα βουνά και το πράσινο οι κάμποι.

Σε αυτόν τον χάρτη φαίνονται οι πόλεις και τα χωριά μας....


Είπαμε ποιες άλλες χώρες βρίσκονται κοντά στην Ελλάδα





Και βάλαμε χρώμα στους δικούς μας χάρτες.....







Με το χρώμα το γαλάζιο ζωγραφίζω τ'ακρογιάλια,
βάζω πράσινο στ' αμπέλια και στους κάμπους χρυσαφί.
Φτιάχνω άσπρους Παρθενώνες και μικρά ρημοκλησάκια
κι από πάνω τους απλώνω ατλαζένιο θαλασσί.

Σε κανένανε δε λέω ποια πατρίδα έχω φτιαγμένη
και ρωτάω τη μαμά μου, τον παππού και την γιαγιά
και τους τάζω και φιλάκι, αν θα βρούνε ποια 'ναι η χώρα
που μονάχο μου έχω φτιάξει στη μικρή μου ζωγραφιά.

Μαρία Γουμενοπούλου


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου